My heart will go on(我心永不止息)My heart will go on(我心永不止息製冰機)http://call110.myweb.hinet.net/My%20heart%20will%20go%20on/73.htmEvery night in my dreams在每個夜晚的夢裡I see you, I feel you我洗碗機可以看到妳,感覺到你That is how I know you go on因此我知道你依然在Far across the distance跨越距離And spaces between us及你我之間的咖啡機時空You have come to show you go on你已告訴我你依然在Near, far, wherever you are是近、是遠?無論你身在何處I believe that the 冷凍冷藏冰箱heart does go on我相信你我的心將永不止息Once more you open the door再一次,你打開我的心門And you're here in my heart你依然在我鼎曜餐飲設備心深處And my heart will go on and on而我心將永不止息Love can touch us one time愛感動了我倆一回And last for a lifetime卻持續了一生花店And never let go till we're gone且永不休止,直到我倆死去Love was when I love you愛,是當我愛上你One true time I hold to 擁有你關鍵字那真實的一刻In my life we'll always go on在我一生中,我倆將永遠攜手並進You're here, there's nothing I fear你在我身旁,網站優化我不再恐懼And I know that my heart will go on而我知道我心將永不止息We'll stay forever this way我倆就這樣相依到永遠You are 搜尋行銷safe in my heart你在我心中永遠安全無虞And my heart will go on and on 而我心將永不止息


.msgcontent .wsharing ul li { 澎湖民宿text-indent: 0; }



分享

Facebook
Plurk
YAHOO!

arrow
arrow
    全站熱搜

    scvjwe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()